Hoe bedrijven ICO kunnen gebruiken als een marketingtool

De EGOSYS-RECORDS ICO is goed begonnen en zit tegenwoordig grotendeels in de Trading trend.

Veel startups zien het als een geweldige manier om hun bedrijf een kickstart te geven.
Voor degenen die niet bekend zijn met deze term, is de Initial Coin Offering of gewoon ICO een niet-gereguleerde manier van fondsenwerving, vooral voor een venture met cryptocurrency.
Het proces omvat het inzamelen van geld van het publiek via crowdfunding-campagnes waarbij investeerders rendement terugkrijgen in de vorm van nieuw gegenereerde digitale munten.

Als een startup van plan is geld in te zamelen voor een cryptocurrency-onderneming via ICO, is de eerste en belangrijkste eis een whitepaper met de details van het project.
Het moet ook de financiële vereisten specificeren, d.w.z. hoeveel geld is vereist voor het project, hoeveel munten worden er aan de investeerders gegeven en hoeveel zullen de ontwikkelaars voor zichzelf houden.
Tijdens de ICO kopen beleggers sommige cryptomunten met een fiat-valuta op dezelfde manier waarop ze aandelen van een bedrijf kopen in een beursintroductie.
In het geval dat de ICO niet voldoet aan de minimale financiële vereisten van het bedrijf, wordt het geld teruggegeven aan de beleggers.

Anders worden de fondsen opgehaald in een ICO gebruikt om het plan uit te voeren en worden de winsten gedeeld met de beleggers zoals gespecificeerd in de white paper.

Zakelijke voordelen van ICO

Een ICO biedt een aantal voordelen, niet alleen voor de investeerders, maar ook voor de consumenten. Het biedt een hoge mate van liquiditeit aangezien de tokens vloeiende markten hebben op cryptocurrency-uitwisselingen. Sommige van deze tokens kunnen in een cyclus van 24 uur tot wel $ 100 miljoen overschrijden. Ook kan iedereen ICO voor fondsenwerving via deze tokens gebruiken.
Je kunt deze tokens eenvoudig genereren via een aantal platforms zoals Ethereum, Stellar, Omni, Wave en tegenpartij.

Bovendien kunnen de tokens gemakkelijk via internet worden gepromoot om potentiële kopers te bereiken.
De marketing kan worden gedaan via de eigen website van het bedrijf of er zijn tal van online forums, sociale bookmarking, advertenties plaatsen en sociale media websites waarmee je hetzelfde kunt doen. Het kan de snelste manier zijn om fondsen te werven, met name voor een Cryptocurrency-startup en naarmate de tijd verstrijkt, zullen we de opzienbarende aspecten van deze opkomende methode van fondsenwerving beginnen te zien.

Toenemende populariteit van ICO

Een ICO wordt in de vroege stadia van een project beheerd.
Het kan worden gestart zelfs voordat de projectinfrastructuur is voltooid. Desalniettemin biedt het een eenvoudige en gemakkelijke manier voor de bedrijven om fondsen te werven voor een cryptocurrency-onderneming. ICO’s worden steeds meer gebruikt bij de ontwikkeling van open-source Blockchain-projecten.
Een aantal bedrijven heeft via deze ICO’s een enorme som geld opgehaald.

Sinds januari 2017 is er meer dan $ 2 miljard opgehaald via de Initial Coin Offerings.